Sunday, February 6, 2011

~Baru cuti 4 hari, dah naik dah dia~

Salam semua..

Selamat pagi...2 hari tak update blog rasa macam tak cukup supplement je..hehe..

Semalam selamat sampai di Terengganu lebih kurang jam 11.00pm..jem nye jalan belum dapat mengalahkan jem orang nak blk ke Perak melalui Grik..ntah brape lama la orang2 yang nak blk ke sana terperangkap dalam jem tu..

Saya pun akan pulang ke kotaraya hari ni*eceh!..kota metropolitan tuh*...dan rasa2 nya lewat malam baru sampai sebab banyak persinggahan lak nanti..ala2 macam 7 perhentian gitu..erkk..jgn jpe hantu gitu dah ler..huhu..

Sepanjang 4 hari cuti nampaknya berjaya menaikkan berat sebanyak 1 kg...huhu..ni baru 4 hari cuti..kalau 40 hari, mau naik 10 kg nih..mana tak nye..2-3 hari ni asyik makan daging jer..kenduri sana kenduri sini..jangan tak tau, daging lembu tu lagi banyak kolestrol nye berbanding daging kambing ye puan2 dan tuan2 semua..

Sangat malas mau pulang..keje menanti byk jugak ni...waktu cuti pun bos boleh kol tuk buat keje, tapi saya.....hehehe...sila jangan ganggu saya jika saya sedang bercuti..=)

Banyak nak update ni...tapi nak kena kemas barang2 pulak...nanti saya update cerita sepanjang cuti ni yea...

Kepada yang akan pulang ke kota hari ni..sama2 la kita doa agar jalan2 yang slalu jem tu tak jem hari ni yea..huhu...selamat memandu semua...hati2 di jalan raya...=)

5 comments:

Nasriq said...

baru sekampit gula naik berat bsdan... ai ni ha, dekat pipi jea dah 3 kampit gula dah lemak2 bersarang...

Eda said...

huhu...mmg patut la naik 3 kampit gula...cuti pun lebih drp org lain kan..;-)

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

moga dipermudahkan dlm perjalanan

ps: jangan lupa isi minyak kereta lebih sikit drp dtg tu hari...sebab BTM (berat dlm muatan) dah lebih...he he

Wassalam

Fida Ghazi said...

hahaha... aku dah sorok timbang jauh2...

so tak tau berat naik ke tak...


*walaupun tau sangat mmg naik punnn*

Eda said...

Rozali: Isi minyak penuh bukan sebab muatan lebih, tapi sebab takut sangkut jem yang lama..huhu



Fida Ghazi: penimbang kat umah tu tak reti menyorok lak dia..huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template