Friday, February 18, 2011

~Bila dah penat~

Salam semua..salam satu Malaysia..ahaks!..macam ahli politik pulak..

Malam ni rasa tak bermaya untuk meneruskan aktiviti berblogging..mungkin sebab penat banyak keje kat opis...esok pulak2 pagi2 pukul 7 dah kena gi Gemencheh sebab ada program kat sana...

Bila penat..otak jadi slow skit..pastu mula la pening2 kepala..pastu nampak tilam ngan bantal terus rasa nak peluk erat2 tak mo lepas..pastu bila tgk tv takde feel pon..tgk time berita je...

eh2, skang ni kat negara luar mmg tengah musim tunjuk perasaan gulingkan pemerintah ek..ish2..harap2 Malaysia takde la mcm tu..ngeri pulak tgk dorang nih..erm, apa nak jadi la..siap ada kematian pulak..

Bila dah penat, nak mengarut dalam blog pun takde mood..lagipun takut nanti tukang karut cakap nak ambik alih tempat dia pulak kang...pastu mula la cakap, "pelik lak baca, macam orang lain je yang tulis"..huhu...

Bila dah penat, mula la mood nak masak hilang, maka makan je la apo2 yang ado sambil minum cokelat panas...

Bila dah penat....ermm..berapa kali dah penat la...dah la, penat dah nak pikir nak tulih apa lagi...nanti lain yang difikir, lain pulak yang tertulis kat sini..=)


Agak-agak la kan, tukang urut kucing tu ada tak khidmat untuk manusia??..huhu

16 comments:

sekamar rindu said...

salam..


hahaha..lawak betul kucing tuu

Nasriq said...

sila...sila lah ambil alih yea... tak larat nak mengarut dah...

Eda said...

sekamar rindu: hehe...



Nasriq: tak larat jugak...serahkan pada yang pakar je la

KUREKURE COMEL said...

ok....ok...mina paham....sila tido..
hehehe..risau pulak....kihkihkih..

Eda said...

mina: nasib baik memahami..kalau tak nak kena sekeh pale nih..huhu

Mat Ganu said...

wau, bestnyer...kucing pun ada spa ek...hehehe

norh said...

ha ha..cute la kucing dgn towel tu..

zmah said...

Penat....akak tido je.

iwan_dextrous said...

same r kte..penat2...hiihih

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

kena ajar kucing jadi tukang urut
boleh buat duit...he he

Wassalam

zati embong said...

eda.jat pengsan semalam. dr pukul 7mlm smpai 5pg.mujurlah off.gile punya tidur.huhu.2la bila namanya penat terlampau.

amboi, bahagia tul kucing tuh.

Eda said...

Mat Ganu: hehe..agak2 kat ganu ada x spa kucing?..boleh try nih..hihi



norh: cute kan...posing cam model lak..

Eda said...

kak zmah: lps taip entry ni terus zzzzzzzzzzzzzzz...hehe



iwan_dextrous: hari2 pon penat...

Eda said...

Atuk-phd: Wsalam, kena cari cikgu yang bertauliah ni kalau nak ajar kucing jadi tukang urut...mesti masuk Malaysia Book of Record kannn...hehe...lagi boleh buat duit lagi..hehe




jat: biler terlampau penat, otak nampak perkataan tidur jer..huhu

bahagia kucing tuh..siap ada yg urutkan lagi..=)

nadiah daud said...

bile penant kite akan mengarut.
tau x pe. hihi.

Eda said...

nadia: mengarut dengan sesuka hati yea..;-)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template