Thursday, February 3, 2011

~Jawapan kepada soalan lengang~

Salam semua..

Pagi2 ni saya nak update pasal soalan yang saya ajukan semalam la...antara yang turut serta adalah seperti berikut..

1) Fida Ghazi
2) Nasriq
3) cik dah ganu kiter
4) Nur Anis Shazlin Shahrin --->w/pn terbatal, saya tetap listkan
5) Rozali

Soklan ni saya ajukan untuk suka2 jea...sementara mengisi waktu lapang sebelum bercuti..hehe

Ok, dan jawapan nye adalah ...................................



sebanyak 13 perkataan lengang telah saya gunakan dalam entry tersebut...perkataan ini hendaklah dikira dari tajuk entry sehingga la ke titik yang terakhir...

Dan pemenangnya ialah....................

Fida Ghazi....disebabkan penyertaan anda yang paling cepat dan tepat..

kepada yang lain2 jagn kecewa yea...nanti kalau ada lagi soklan menarik sila la turut serta lagi..

So, kepada Fida Ghazi, sila pm saya address dan contact no. utk dihubungi..senang nak pos hadiah..=)

hadiah akan di pos selepas CNY..memandangkan skang saya bercuti...hadiah ni akan di beli setelah berdiskusi dengan mak saya..huhuhu..sebab saya buntu mau beli apa..

Ok, lepas ni mau pulang ke klate....ada kenduri di sana..bye semua..

5 comments:

NasQ said...

nak hadiah gak... fida: kita kongsi ek...

Eda Latiff said...

Nasriq: hadiah hanya utk pemenang...selebihnya sila berurusan dgn pemenang yea..;-)

-- said...

lihatlah doniaaa!! lihatlah doniaaa!! ai menanggg!!!! awwwww!!

tengok..dah riyak..cane nih??

En. nasriq.. kongsi-kongsi fatcoi..
kongsi adiah.. sori haaa..

tq eda!!

Eda Latiff said...

Fida Ghazi: u r welcome..=)

pandai2 la melarikan diri drp org yg hadiah jugak tu yea..hehe

ok, yg tu saya tak publish..P&C la tu kira..kang ada je yg saman saya pulak..haha

-- said...

email: 28rafidah@gmail.com

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template