Friday, February 25, 2011

~Berdua pun bosan apatah lagi sengsorang~

Assalamualaikum semua...


Hari Jumaat penghulu bagi hari2 yang lain...semoga hari ni dilalui dengan hati yang tabah dan tenang...hehehe...ayat ape tue?...cek sedang berduka lara kah?..oh tidak..sape mau ceriakan hati ini sila angkat tangan dan teruskan pembacaan..jika tidak, sila duduk diam2 depan komputer dan teruskan juga pembacaan anda..hihi..

Uik...tajuk entry mcm ape jer...baru balik dari lunch..pegi makan sorang2..kedai feveret..Saypool..Jangan tertipu, takde pool pon kat kedai tu..nama je ada pool kat belakang tu..makanan dia boleh tahan la..kat sini la saya makan laksa Johor sampai tercekik tulang tu..huhu..tapi, laksa dia mmg maveles cuma saya yg gelojoh..

Waktu tengah layan perasaan sorang2 sambil lihat kerusi meja yg belum ada orang duduk..mana taknye, hari jumaat mmg ler tak ramai yg lunch pukui 1.00tgh hr...kalau hr lain saya tapau mkn kat opis je..takde geng beb..opismate dh resign tggl kan saya..sob..sob..sob..beban keje bertambah di bahu saya..sob..sob..sob..

Dah2..buat drama pulak ko kat sini ya eda...tengah syok makan dtg la 2 org customer perempuan Melayu..order2 makanan...saya perhatikan la..depa ni sepatah perkataan pun tak keluar dari mulut masing2...dalam hati saya..."ish2..kalau makan berdua pun senyap jer, serupa la makan sorang2"...huhu..sempat lagi nak judge orang tu..

Ok la..nak gi solat...babai..=)

13 comments:

zati embong said...

haha,kitorg masuk kedai,abes suara kitorg je duk gelak2 O.o

NasQ said...

kalau nak lagi meriah, ajak la sekampung makan sekali... confirm meriah... nak2 ada set karok, kompang dan bunga manggar...

Anonymous said...

kt mana tu laksa johor dia sedap.. boleh terjah ni

sekamar rindu said...

salam....

makan dengan sopan laaaa tu..sebb tu senyapppp..
:))

Eda Latiff said...

jat: tau xpe..tp slalu kalau meriah tu mesti lebih dr 2 org kan..



Nasriq: ala, tau la dah tak sabar nak kawen..sok2 nnt jemput satu kampung kan..pastu set karok ngan kompang mesti la de...bunga manggar apetah lagi..sah2 la letak depan umah..confirm meriah..

Eda Latiff said...

khaifaiz: sila la terjah..kompem tak nyesal..kat Seremban 2, blakang Columbia Asia Hospital..nama kedai Saypool...huhu..lengkap tu..kalau tak jpe tak tau la..



Sekamar rindu: sopan ape..masing2 sebok ngan hp masing2..tu yg senyap je tu...huhu

KUREKURE COMEL said...

alolo...ciannye.....meh mkn sama2 dgn mina nak?hehehehe...


xpe...mkn sorg2 pun best gk...
lebih m'hayati mknan...sbb tu tercekik ikan...kihkihkih...

Eda Latiff said...

mina: aah..menghayati sampai tercekik..huhu

norh said...

awak, mai makan kat sp dengan saya.. :)

Eda Latiff said...

norh: kalau la sp tu 5 minit je dr seremban..mmg dh lama cr norh kat sane..huhu

Mr iz said...

laaa nape tak bg tau saya makan sorang sorang...lain kali bagi lah tau ....he he he..... kalau bg tau...he he.. mesti awek dua orang tu dah kena ngorat ngan aku...he he he

Eda Latiff said...

waktu tu mesti mr iz sedang kusyuk mendengar khutbah jumaat kan...huhu

-- said...

diorang tgh mkn dengan kusyuk & tawaduk tu eda.. hahaha... tegur2lah.. mane tao boleh ajak borak! meriahhh!!

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template