Wednesday, February 2, 2011

~Semua pun lengang hari ni, jom jawab soklan ni~

Salam semua..

Pagi2 bangun mengemas pakaian yang nak dibawa pulang..sbb smlm malas nak kemas..hehe..Jalan raya kelihatan lengang..mungkin bangsa Cina di Seremban 2 ni sudah mula cuti dan sedang membuat persiapan akhir di rumah masing2..skolah juga sudah mula bercuti menyebabkan jalan semakin bertambah lengang..sampai di opis pun, tempat parking lengang selengang lengangnye..mungkin sbb 2 restoren cina berdekatan tidak beroperasi..seronok weii tak yah parking jauh2..

Itu di luar ofis, masuk ofis..tengok ada sorang staf cina masih belum bercuti..tengok di notis board..mak aiii..semua dah cuti...dan ofis pun lengang selengang lengang nya...terserempak dengan acc manager..oh, dia belum cuti jugak, kelihatan hanya memakai t-shirt kolar bulat tu je ngan slack..huhu..sempoiii...hihi..pakaian saya??..hehe..saya pun pakai blouse ngan jeans jer...huahaha..

Dan kesimpulan yang dbuat, hanya 5 org yang ada di opis buat masa ini termasuk la saya...dan hari ni juga semua pon tak ikut etika pemakaian waktu kerja...hehehe..dan saya pun dah siap proposal, maka boleh la saya bersenang lenang dengan lab pun yang lengang selengang lengangnya nih...hehe

Ok, skarang saya ada satu soalan, cuba kira berapa banyak perkataan lengang saya guna kat entry ni???...sape yang paling pantas jawab dengan tepat akan diberi hadiah...jeng..jeng..jeng...;-)..

Sorang boleh jawab skali je..soklan ni berkahir pada jam 5.00 petang hari ini..esok saya akan umum pemenangnye..kira hadiah CNY korang la ni..amacam??...

8 comments:

Fida Ghazi said...

haih..macam senang tapi macam susah..

Kalo pekataan 'lengang' aje.. ada 7..

kalo termasuk ade imbuhan 'se' dan 'nya' contoh: selengang lengangnya.. ada 13..

muktamat.. malas nak juling2 mata gi kira pekataan lengang tu lagi!! haha!!

Nasriq said...

15

cik dah ganu kiter said...

kak dah rase ada 13 perkataan lengang..hahhahah

NuR aNiS sHaZLiN sHaHriN said...
This comment has been removed by the author.
NuR aNiS sHaZLiN sHaHriN said...

13 klau termsuk tjuk post ni...

Eda said...

Fida Ghazi: tiada syarat dalam penyertaan ni..sume perkataan lengang perlu dikira..=)..tgguuu pengumuman esok yea..


Nasriq: 15 ke??..tima kasih kerana mencuba..jwpn esok yea..


Kak dah: tgu jwpn yg akan diumumkan yea..


Nur Anis Shazlin shahrin: penyertaan anda secara otomatik terbatal kerana telah menghantar 2 penyertaan..anda sndr yg delete penyertaan yg pertama kan...maaf yea..=)..

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

sejuling jiling mata saya
14 kali

Wassalam

Eda said...

Rozali: waalaikumussalam..
jgn juling jiling yea..tiada ubat utk penyakit itu..hehe

mekasih mencuba..tggu esok jwpnya..=)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template